Logo Informatycy.pl

  • poznaj pracodawcę
  • zaloguj się
  • załóż konto

Polecane artykuły

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18% planuje redukcje

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku – wynika...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa...

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane...

Crossover zatrudni 1000 nowych pracowników

 

Spółka Crossover planuje dynamiczny rozwój na polskim rynku. Zaledwie trzy miesiące temu firma otworzyła przedstawicielstwo w naszym kraju i już zdążyła zatrudnić 20 pracowników. Do końca tego roku planuje zatrudnić łącznie ok. 1000 pracowników. Szczególnie pożądani są specjaliści z branży finansowej i informatycznej.

 

Jak mówi Markus Törnberg, dyrektor generalny Crossover Poland, agencji informacyjnej Newserii: "Mamy także ambitne plany na kolejne lata - po pierwszym tysiącu zatrudnionych werbowani będą kolejni". Co ciekawe, firma oferuje również pracę zdalną i zarobki na poziomie rynku amerykańskiego.

 

Uważa się, że jest to oferta szczególnie atrakcyjna dla naszych rodaków, którzy musieli wyemigrować za granicę w celach zarobkowych. Praca zdalna umożliwia im powrót do kraju, ponieważ będą mogli zarabiać tyle samo co np. we Francji czy Irlandii pracując w domu.

 

Wideo pochodzi z serwisu Newseria

 

Nowe miejsca pracy w branży IT

 

Co prawda większość wakatów, bo aż 60 przypada na branżę IT, jednak potrzebni będą również specjaliści z dziedziny marketingu, finansów jak i sprzedaży. Jak zapewnia Törnberg: "Oferujemy 100 proc. pracy zdalnej. Dzięki temu osoba mieszkająca w Polsce może pracować bezpośrednio dla dużej amerykańskiej korporacji, np. z San Francisco. Aktualnie mamy podpisane umowy z kilkoma dużymi przedsiębiorstwami, takimi jak m.in. Versata czy Oria".

 

Firma Crossover Polska pełni rolę pośrednika, dlatego pracownik będzie pracował dla niej, ale na zlecenie zagranicznych, globalnych korporacji. Oznacza to, że spółka bierze na siebie odpowiedzialność w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników na poszukiwane stanowiska. Według Törnberga, firma oferując tryb pracy zdalnej, stara się naśladować światowe trendy, zgodnie z którymi pracownik pokolenia millenialsów chce mieć wybór o jakiej porze dnia będzie pracował. Odrzuca on przymus klasycznej, ośmiogodzinnej pracy dziennej.

 

System WorkSmart

 

Autorski system WorkSmart został opracowany specjalnie z myślą o podniesieniu efektywności pracy podwładnego, dzięki któremu będzie miał on możliwość zaplanowania swojego czasu pracy. Działa on w ten sposób, że jeśli na jakąś czynność pracownik przeznaczył sobie np. dwie godziny pracy, to po przekroczeniu tego czasu zostanie o tym poinformowany. System ten może być znany wśród informatyków, ale niekoniecznie dla pracowników innych branż, np. finansowej. Oznacza to, że dla niektórych grup wciąż będzie to pewna nowość.

 

Markus Törnberg zaznacza, że priorytetem spółki jest ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług. Jak twierdzi: "Większość naszych środków przeznaczamy na zatrudnienie naszego zespołu albo na innowacje. Bez innowacji nie moglibyśmy działać. Ponieważ wszystko, co robimy, opiera się na technologii chmury, to z tego powodu ponosimy spore nakłady inwestycyjne".

 

Jego słowa mają pokrycie w praktyce, ponieważ spółka może pochwalić się tym, że posiada sześć oddziałów zagranicznych. Zatrudnia pracowników z 80 państw i ponad 2300 miast świata. Główna siedziba znajduje się w Austin, stolicy stanu Teksas.

 

powrót



  • O nas |
  • Reklama |
  • Współpraca |
  • Regulamin |
  • Polityka prywatności |
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Informatycy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.