Artykuły

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw...

czytaj więcej...

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna
Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i...

czytaj więcej...

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność...

czytaj więcej...

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i...

czytaj więcej...

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

4-dniowy tydzień pracy traci zwolenników - 6 na 10 pracowników obawia się spadku pensji

Mniej Polaków niż przed rokiem popiera 4 dniowy tydzień pracy. Obecnie to dwóch na trzech (61%)...

czytaj więcej...

38 proc. przedstawicieli pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie.  Co trzeci pracodawca ocenia to rozwiązanie negatywnie

38 proc. przedstawicieli pokolenia Z pracuje w kilku miejscach jednocześnie. Co trzeci pracodawca ocenia to rozwiązanie negatywnie

Osobom z pokolenia Z stereotypowo przypisuje się lenistwo i brak zaradności, które rzekomo mają wpływać...

czytaj więcej...

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10 oczekuje jawności płac

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10 oczekuje jawności płac

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na...

czytaj więcej...

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie...

czytaj więcej...

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie...

czytaj więcej...

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa...

czytaj więcej...

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Jesienny boom rekrutacyjny w usługach medycznych, farmacji i biotechnologii

Okres październik-grudzień będzie niemal rekordowy w kontekście rekrutacji do branży usług medycznych...

czytaj więcej...

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

46 proc. pracowników z pokolenia Z doświadczyło wypalenia zawodowego

Wypalenie zawodowe to poważny problem, którego doświadczają pracownicy z każdego sektora i pokolenia na...

czytaj więcej...

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak specjalistów

Rynek pracy w motoryzacji: nowe technologie kontra brak specjalistów

Niepewność w globalnym handlu już dziś wpływa na rynek pracy w branży motoryzacyjnej. Aż 91%...

czytaj więcej...

Iluzja szefów: Pracownicy mniej zaangażowani, niż sądzą menedżerowie

Iluzja szefów: Pracownicy mniej zaangażowani, niż sądzą menedżerowie

Ponad połowa szefów uważa, że ich ludzie są w pełni zaangażowani, tymczasem tylko 32% pracowników to...

czytaj więcej...

SOFTSWISS kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w Polsce

SOFTSWISS kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w Polsce

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje...

czytaj więcej...