Asystent zespołu ds. wsparcia technicznego
INTERKADRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nie czekaj!
![]()
Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:
Asystent zespołu ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie)
Mamy do zaoferowania:
-
Pracę w zespole ekspertów, w przyjaznej i wspierającej atmosferze
-
Możliwość rozwoju w strukturach jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm IT w Polsce
-
Dostęp do szkoleń technicznych i produktowych
-
Realny wpływ na doskonalenie procesów i jakość obsługi klienta
-
Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Atrakcyjne warunki współpracy i benefity firmowe
Do Twoich obowiązków będzie należało:
-
Obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi
-
Realizacja wyznaczonych zadań zgodnie z ustalonymi procesami
-
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji oraz zasilanie baz wiedzy
-
Zbieranie i przekazywanie informacji zwrotnych dotyczących produktów
-
Stałe doskonalenie wiedzy merytorycznej i technicznej
-
Reprezentowanie firmy zgodnie z przyjętą polityką i obowiązującymi uprawnieniami
Oczekujemy:
-
Efektywnej komunikacji – umiejętności jasnego i zwięzłego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych
-
Umiejętności analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
-
Wysokiej kultury osobistej, systematyczności i obowiązkowości
-
Terminowości i dobrej organizacji pracy własnej
-
Znajomości pakietu Microsoft Office
-
Podstawowej znajomości poleceń SQL, umiejętności instalacji i konfiguracji oprogramowania
-
Umiejętności wykonywania backup i restore bazy danych
Mile widziane:
-
Wiedza z zakresu KSeF (Krajowego Systemu e-Faktur)
-
Doświadczenie w pracy w zespołach wsparcia technicznego
-
Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem




