Engagement and Support Manager

HAYS POLAND Sp. z o.o.

Data publikacji: 28.10.2025 Oferta wygasa: 26.01.2026

Nie czekaj!

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

Engagement and Support Manager

lokalizacja: Polska

numer referencyjny: 1196160/praktykipl

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku. Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów: Engagement and Support Manager – Content Acceleration

Opis: Poszukujemy osoby, która wesprze międzynarodowe zespoły marketingowe w adopcji wewnętrznych platform Generative AI oraz innych inicjatyw związanych z treściami. Rola łączy zadania z obszaru onboardingu, zarządzania zmianą, wsparcia użytkowników oraz komunikacji między zespołami technologicznymi, produktowymi i operacyjnymi. Idealny kandydat to osoba z doświadczeniem w dostarczaniu projektów technologicznych, komunikacji z interesariuszami i tworzeniu strategii adopcji użytkowników.

Lokalizacja: 100% zdalnie  
Rodzaj pracy: umowa B2B pełen etat 
Godziny pracy: elastyczne godziny pracy (głównie Europa, ale mogą pojawić się rozmowy z zespołami pracującymi w innych strefach czasowych)

Kluczowe technologie:

  • Jira, Confluence;
  • Platformy do zarządzania treścią i dokumentami;
  • Generative AI, Machine Learning, analiza danych;
  • Procesy onboardingu, change management, user suport;


Wymagania:
  • Min. 5 lat doświadczenia w obszarze delivery, project/change management, onboardingu lub wsparcia użytkowników;
  • Doświadczenie w pracy z platformami marketingowymi i contentowymi;
  • Znajomość narzędzi Jira i Confluence;
  • Umiejętność komunikowania koncepcji AI i ML;
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i analityczne;
  • Doświadczenie we współpracy z interesariuszami i zespołami cross-functional;
  • Znajomość zarządzania procesami i dokumentacją;

Nice to have:
  • Doświadczenie w branży farmaceutycznej, life sciences lub healthtech;
  • Doświadczenie w lokalizacji globalnych platform technologicznych;
  • Certyfikaty Agile, Scrum, PRINCE2;

Obowiązki:

 Platform Onboarding:
  • Standaryzacja procesów onboardingu i szkoleń;
  • Współpraca z Delivery Managerem i zespołami projektowymi;
  • Kontakt ze stakeholderami i użytkownikami końcowymi;

Support & Workflows:
  • Tworzenie strategii adopcji użytkowników;
  • Opracowanie materiałów szkoleniowych (tutoriale, playbooki, video, warsztaty);
  • Analiza zachowań użytkowników i optymalizacja doświadczeń;
  • Dokumentacja procesów i najlepszych praktyk;

Product & Technology:
  • Raportowanie feedbacku użytkowników i danych użycia;
  • Tworzenie user stories i priorytetyzacja backlogu;
  • Współpraca z zespołami Product, IT, Compliance, Marketing;
  • Wsparcie użytkowników i prezentacja funkcji;

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

hays.pl

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361