Engagement and Support Manager
Data publikacji: 28.10.2025
Oferta wygasa: 26.01.2026
Nie czekaj!
![]()
Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:
Engagement and Support Manager
lokalizacja: Polska
numer referencyjny: 1196160/praktykipl
Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku. Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów: Engagement and Support Manager – Content Acceleration
Opis: Poszukujemy osoby, która wesprze międzynarodowe zespoły marketingowe w adopcji wewnętrznych platform Generative AI oraz innych inicjatyw związanych z treściami. Rola łączy zadania z obszaru onboardingu, zarządzania zmianą, wsparcia użytkowników oraz komunikacji między zespołami technologicznymi, produktowymi i operacyjnymi. Idealny kandydat to osoba z doświadczeniem w dostarczaniu projektów technologicznych, komunikacji z interesariuszami i tworzeniu strategii adopcji użytkowników.
Lokalizacja: 100% zdalnie
Rodzaj pracy: umowa B2B pełen etat
Godziny pracy: elastyczne godziny pracy (głównie Europa, ale mogą pojawić się rozmowy z zespołami pracującymi w innych strefach czasowych)
Rodzaj pracy: umowa B2B pełen etat
Godziny pracy: elastyczne godziny pracy (głównie Europa, ale mogą pojawić się rozmowy z zespołami pracującymi w innych strefach czasowych)
Kluczowe technologie:
- Jira, Confluence;
- Platformy do zarządzania treścią i dokumentami;
- Generative AI, Machine Learning, analiza danych;
- Procesy onboardingu, change management, user suport;
Wymagania:
- Min. 5 lat doświadczenia w obszarze delivery, project/change management, onboardingu lub wsparcia użytkowników;
- Doświadczenie w pracy z platformami marketingowymi i contentowymi;
- Znajomość narzędzi Jira i Confluence;
- Umiejętność komunikowania koncepcji AI i ML;
- Doskonałe umiejętności organizacyjne i analityczne;
- Doświadczenie we współpracy z interesariuszami i zespołami cross-functional;
- Znajomość zarządzania procesami i dokumentacją;
Nice to have:
- Doświadczenie w branży farmaceutycznej, life sciences lub healthtech;
- Doświadczenie w lokalizacji globalnych platform technologicznych;
- Certyfikaty Agile, Scrum, PRINCE2;
Obowiązki:
Platform Onboarding:
- Standaryzacja procesów onboardingu i szkoleń;
- Współpraca z Delivery Managerem i zespołami projektowymi;
- Kontakt ze stakeholderami i użytkownikami końcowymi;
Support & Workflows:
- Tworzenie strategii adopcji użytkowników;
- Opracowanie materiałów szkoleniowych (tutoriale, playbooki, video, warsztaty);
- Analiza zachowań użytkowników i optymalizacja doświadczeń;
- Dokumentacja procesów i najlepszych praktyk;
Product & Technology:
- Raportowanie feedbacku użytkowników i danych użycia;
- Tworzenie user stories i priorytetyzacja backlogu;
- Współpraca z zespołami Product, IT, Compliance, Marketing;
- Wsparcie użytkowników i prezentacja funkcji;
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
hays.pl
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361





