First Line Analyst with German

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Data publikacji: 11.09.2025 Oferta wygasa: 11.10.2025

Nie czekaj!

Informatyk

Informatyk to specjalista tworzący, przekształcający i przekazujący dane za pośrednictwem... więcej

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:

Podałeś nieprawidłowy adres email!

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

First Line Analyst with German

Miejsce pracy: Poznań (wielkopolskie) | Numer ref. 14831/praktykipl
Miejsce pracy: zdalnie lub hybrydowo (Poznań)

Twój zakres obowiązków:
  • Obsługiwanie klientów niemieckojęzycznych w ramach pierwszej linii wsparcia IT
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i/lub przez system ticketowy, w zależności od projektu
  • Proaktywna komunikacja z klientem oraz wspieranie w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, jeśli zachodzi taka potrzeba
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
  • Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i customer experience
Nasze wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętności w zakresie obsługi klienta (komunikatywność, kultura osobista, cierpliwość, empatia)
  • Podstawowa wiedza i znajomość systemu Microsoft Windows
  • Dobra organizacja pracy
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
  • Otwarość na pracę w zespole 
  • Zainteresowanie pracą w branży IT
  • Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
  • Zdolność do szybkiego przyswajania nowych informacji i dostosowywania się do zmian
  • Doświadczenie w pracy w środowisku IT Service Desk będzie dodatkowym atutem
To oferujemy:
  • Zdalny lub hybrydowy model pracy – w zależności od Twoich preferencji
  • Umowę o pracę
  • Kompleksowe miesięczne wdrożenie, które pomoże Ci nabyć niezbędne umiejętności i pewnie rozpocząć pracę w środowisku Service Desk
  • Rozwój kompetencji językowych poprzez codzienną pracę w międzynarodowym środowisku oraz kursy językowe
  • Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych
  • Platformę benefitową
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
  • Bonus roczny (zależny od wyników)
  • Bonus za polecenie oraz relokację
  • Dostęp do Employee Assistance Programme
  • Dostęp do platformy e-learningowej Udemy
  • Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach w ramach firmowego projektu CharitaCenter (akcje charytatywne, imprezy biegowe itp.)
  • Globalne i lokalne programy/konkursy uznaniowe
  • Certyfikat językowy

Prosimy o załączenie CV podczas aplikacji. 

Oferta dotyczy pracy stałej. 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.