Logo Informatycy.pl

  • poznaj pracodawcę
  • zaloguj się
  • załóż konto

Polecane artykuły

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18% planuje redukcje

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku – wynika...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa...

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane...

Nie tylko technologia: jak kultura SOFTSWISS przyciąga talenty

 

 

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, 28 marca zorganizowała we wszystkich swoich biurach oraz centrach rozwoju partnerów, w tym w Warszawie i Poznaniu, coroczne wydarzenie pod nazwą Spring Vibes. Spotkanie to stało się już tradycją i każdego roku integruje zespoły pracujące nad produktami firmy w różnych lokalizacjach. Inicjatywa ma na celu wzmocnienie ducha zespołu, budowanie poczucia przynależności oraz celebrację różnorodności kulturowej w ramach globalnej struktury firmy. Spring Vibes to nie tylko okazja do integracji, ale również ważny element strategii SOFTSWISS, która stawia ludzi w centrum działań biznesowych i konsekwentnie buduje silną kulturę organizacyjną.

 

Pomimo ostatnich wahań na globalnym rynku technologicznym, zapotrzebowanie na wykwalifikowanych specjalistów - w tym z polskiego sektora IT - pozostaje wysokie. Jak wynika z raportu IT Contracting Salary Report 2025 opracowanego przez Hays Poland, niemal połowa firm z branży IT spodziewa się trudności rekrutacyjnych w najbliższej przyszłości. W tym kontekście silna kultura organizacyjna staje się kluczowym czynnikiem, przyciągającym i zatrzymującym talenty, stając się realną przewagą konkurencyjną w walce o najlepszych ekspertów.

 

 

"Jako międzynarodowa marka technologiczna konsekwentnie dążymy do tworzenia środowiska pracy, 

w którym ludzie czują się doceniani, zintegrowani i zmotywowani. Inicjatywy takie jak Spring Vibes mają na celu świadome budowanie kultury organizacyjnej, która wspiera rozwój i zaangażowanie naszych zespołów. Według badania 2024 Gallup, pracownicy otrzymujący regularne i znaczące uznanie są aż o 45% mniej skłonni do odejścia z firmy. W SOFTSWISS głęboko wierzymy, że inwestując w kulturę, budujemy trwałe zaangażowanie, a to właśnie ono przekłada się na długofalowy sukces biznesowy" - podkreśla Valentina Bagniya, CMO w SOFTSWISS.

 

Zarówno globalni, jak i lokalni gracze technologiczni coraz częściej inwestują w inicjatywy HR, które wzmacniają współpracę i poprawiają retencję pracowników. Spring Vibes, wewnętrzne wydarzenie zorganizowane przez SOFTSWISS dla pracowników i partnerów, to odpowiedź na te wyzwania. Inicjatywa wzmacnia więzi emocjonalne w organizacji i jednocześnie pozycjonuje firmę jako przyszłościowego, zorientowanego na ludzi pracodawcę. To nie tylko jednorazowe wydarzenie - to element długofalowej strategii budowania znaczących relacji w dynamicznym, hybrydowym środowisku pracy.

 

Tegoroczna edycja Spring Vibes tchnęła nowe życie w biura SOFTSWISS i przestrzenie partnerskie, przekształcając je w tętniące energią miejsca spotkań. Program wydarzenia obejmował zarówno swobodne okazje do integracji, jak i głębsze, międzyludzkie interakcje. Z myślą o zespołach lokalnych i pracownikach zdalnych, każde działanie zostało zaprojektowane tak, by celebrować jedność i wzmocnić więzi między regionami - niezależnie od lokalizacji.

 

Na początku bieżącego roku SOFTSWISS zorganizował Better Together Month - czterotygodniową inicjatywę skoncentrowaną na zaangażowaniu pracowników, docenianiu i dobrostanie. Kampania objęła szereg aktywności: wyzwania online, sesje wymiany wiedzy, formaty współpracy między zespołami oraz działania mające na celu wyrażenie uznania dla codziennego wkładu pracowników.

 


 

O SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku obchodziła 15-lecie istnienia. Firma znana jest z pionierskiego podejścia do innowacji - już w 2013 roku jako pierwsza w branży iGaming zintegrowała obsługę kryptowalut, wyznaczając nowe standardy dla całego sektora. Główne centra rozwoju SOFTSWISS i jej partnerów znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a łączna liczba pracowników, w tym pracujących zdalnie, przekracza obecnie 2000 osób.

 

Materiał partnera.

 

 

powrót



  • O nas |
  • Reklama |
  • Współpraca |
  • Regulamin |
  • Polityka prywatności |
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Informatycy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.