Logo Informatycy.pl

  • poznaj pracodawcę
  • zaloguj się
  • załóż konto

Polecane artykuły

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18% planuje redukcje

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku – wynika...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa...

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane...

Podsumowanie Targów Pracy Branży IT Future3

 

 

Targi Pracy Branży IT Future3 już za nami. Czas na pierwsze podsumowanie. Tegoroczne Future3 było rekordowe pod względem ilości firm biorących w nim udział.  Firmy branży IT coraz chętniej wychodzą naprzeciw i to w sensie dosłownym, do swoich potencjalnych pracowników. Same ogłoszenia o pracę czy to w portalach ogłoszeniowych czy na serwisach społecznościowych to niestety dużo za mało. Żywy i masowy kontakt z przyszłymi pracownikami jest w dzisiejszych czasach wręcz bezcenny. Pracowników branży IT jest na rynku z roku na rok coraz więcej lecz zapotrzebowanie zgłaszane przez firmy wielokrotnie je przewyższa. Udział w wydarzeniach takich jak targi pracy to naturalny, wykorzystywany przez działy HR i marketingu kanał komunikacji  pokazania potencjału i rozwoju firmy - mówi Krzysztof Moszyk pomysłodawca i organizator targów Future3.


Wielkim powodzeniem cieszyły się również prelekcje i to zarówno te specjalistyczne dotyczące np. metod zwinnych w realizacji projektów IT czy przeprowadzania testów jak i te skierowane do osób poszukujących pracy, takie jak np. '5 rzeczy, które chciałbym wiedzieć, zaczynając karierę w IT' Grzegorza Witczaka.

W tegorocznej edycji Future3 wzięło udział 46 wystawców, elektronicznych rejestracji uczestników było ponad 2200 a z szacunków organizatora podczas 5 godzin trwania wydarzenia wzięło w nim udział ponad 1500 osób.  

 

Informacje dodatkowe

 

Organizatorem Targów Pracy Branży IT Future3 jest firma Lead Conversion odpowiedzialna również za organizację znanych i cenionych w Trójmieście 3Camp`ów.

 

Więcej informacji: www.future3.pl; www.facebook.com/Future3pl

 

 

 

powrót



  • O nas |
  • Reklama |
  • Współpraca |
  • Regulamin |
  • Polityka prywatności |
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Informatycy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.