Logo Informatycy.pl

  • poznaj pracodawcę
  • zaloguj się
  • załóż konto

Polecane artykuły

Pokolenie Z: pewni swoich kompetencji, ale nie swoich szefów

Aż 91% przedstawicieli Pokolenia Z uważa, że posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania swoich...

SOFTSWISS po raz drugi z rzędu zdobywa tytuł Europejskiego Pracodawcy Roku 2025

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna zatrudniająca ponad 2000 pracowników na całym świecie i...

Sztuczna inteligencja w miejscu pracy. Polska na tle innych krajów 2025

Jak wynika z danych Hays Poland, 48 proc. Polaków deklaruje obawy związane z negatywnym wpływem sztucznej...

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18% planuje redukcje

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku – wynika...

SOFTSWISS kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w Polsce

 

 

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, kontynuuje wsparcie dla startupów społecznych w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską programu GreenHouse for Social Innovators. Współpraca SOFTSWISS z ULEGEND i Wyspą już teraz przynosi realne korzyści dla społeczności technologicznej, m.in. dzięki dzieleniu się know-how i wspieraniu lokalnej gospodarki.

 

Po marcowym spotkaniu w Warszawie SOFTSWISS nawiązał współpracę z dwoma startupami, wspierając ich rozwój oraz działania na rzecz innowacji społecznych.

 

Pierwsze efekty półrocznej współpracy są już widoczne, a jednym z nich jest znaczący wkład edukacyjno-integracyjnego klubu Wyspa w SOFTSWISS Kids Camp. Podczas wydarzenia zespół Wyspy prowadził zajęcia z doradztwa zawodowego i warsztaty, które pomogły dzieciom odkrywać ich talenty, uczyć się pracy zespołowej oraz realizować pierwsze ‘mini-projekty’. Starsi uczestnicy mieli natomiast okazję wziąć udział

w programie Startup Lab: Projekty Przyszłości, w trakcie którego uczyli się jak generować pomysły i rozwijać projekty w różnych dziedzinach biznesu, takich jak ekologia, technologia, edukacja, przestrzeń miejska, moda czy rozrywka. Cały program odbywał się bez wsparcia urządzeń elektronicznych, aby zachęcić uczestników do rozwijania wyobraźni, kreatywności i umiejętności współpracy.

 

 

"Jestem przekonana, że Wyspa to niezwykle ważna inicjatywa, która wnosi cenny wkład w rozwój dzieci. Pomaga im odkrywać zdolności i dostrzegać mocne strony w przyjaznym środowisku i w formie, która naprawdę do nich trafia - a to ma szczególne znaczenie. Cieszymy się, że mogliśmy współpracować przy obozie, którego programy pełne były inspirujących pomysłów motywujących młodzież, zachęcających do nauki i skupienia się na tym, co naprawdę ważne" - powiedziała Hanna Sauchuk, Event Manager w SOFTSWISS.

 

Kolejny startup wybrany do współpracy to ULEGEND - pierwsze efekty projektu zobaczymy już wkrótce. Zespół ULEGEND wspólnie z pracownikami SOFTSWISS przygotowuje wyjątkowe doświadczenia turystyczne w Poznaniu i Warszawie, koncentrując się na rozwoju aplikacji mobilnej z autorskimi trasami oraz integracji miłośników historii i kultury.

 

 

"Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak silną i zaangażowaną społecznością biznesową jak SOFTSWISS. Spotkanie podczas marcowej konferencji stało się początkiem długofalowej, owocnej współpracy. Nasze projekty przynoszą wartość lokalnym społecznościom, a dzięki partnerom takim jak SOFTSWISS zyskujemy nie tylko możliwości rozwoju, ale także praktyczne doświadczenie i bezcenne lekcje płynące z powierzanych nam zadań" - powiedziała Nastassia z ULEGEND.

 

SOFTSWISS nieustannie poszukuje nowych sposobów dzielenia się swoim doświadczeniem i wiedzą, wspierając rozwój lokalnych biznesów oraz wzmacniając gospodarkę. Marka wyraża wdzięczność Wyspie

i ULEGEND za możliwość współtworzenia inicjatyw wspierających rozwój społeczny.

 

O SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2025 roku obchodzi swoje 16-lecie. W 2013 roku jako pierwsza w branży iGamingowej zintegrowała płatności w kryptowalutach. Główne partnerskie centra rozwoju, z którymi współpracuje SOFTSWISS, mieszczą się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, w tym osób pracujących zdalnie, przekracza 2000.

 

Materiał partnera.

 

powrót



  • O nas |
  • Reklama |
  • Współpraca |
  • Regulamin |
  • Polityka prywatności |
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Informatycy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.