Logo Informatycy.pl

  • poznaj pracodawcę
  • zaloguj się
  • załóż konto

Polecane artykuły

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18% planuje redukcje

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku – wynika...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa...

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane...

SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp: Wsparcie rodziny zmienia doświadczenia pracowników

 

 

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy Netflix, które również zostały nagrodzone w tegorocznej edycji.

 

 

 

W sierpniu 2024 roku marka SOFTSWISS zorganizowała wyjątkowe wydarzenie, w którym udział wzięło 65 dzieci pracowników. Spotkanie odbyło się na Mazurach - malowniczym regionie Polski słynącym z urokliwej przyrody. Tygodniowy program rodzinny przyciągnął uczestników z centrów rozwoju SOFTSWISS w Warszawie i Poznaniu, a także członków zespołu z Gruzji, Cypru, Niemiec i innych krajów.

 

  

 

Kids Camp nie był zwykłym letnim wydarzeniem, lecz przemyślaną inicjatywą odzwierciedlającą wartości firmy skoncentrowanej na człowieku. To, co wyróżniało projekt, to połączenie niestandardowych modułów edukacyjnych, angażujących aktywności i integracyjnego podejścia, które pomagało dzieciom z różnych środowisk kulturowych nawiązać relacje. Uczestnicy wzięli udział w hackathonie, podczas którego mierzyli się z rzeczywistymi wyzwaniami, takimi jak powodzie w Brazylii, tworząc przemyślane prezenty dla poszkodowanych dzieci.

 

 

'Jednym z moich ulubionych aspektów tej inicjatywy było to, że aktywności nie tylko bawiły, ale miały też głębszy sens - dzieci mogły realnie wspierać innych' powiedziała Shannon Jones, członkini jury Eventex Award 2025.

 

Zorganizowanie ekologicznego, transgranicznego i wielokulturowego wydarzenia dla dzieci i rodzin w firmie funkcjonującej w modelu hybrydowym było logistycznym wyzwaniem. SOFTSWISS z dumą zapewnił jednak niezapomniane doświadczenie, celebrujące różnorodność, zaufanie i troskę.

 

 

'Kids Camp to żywy dowód na to, jak wspieramy naszych pracowników - nie tylko jako specjalistów, lecz także jako ludzi z rodzinami i historiami. Pokazuje, że przynależność nie kończy się na drzwiach biura - rozciąga się na nasze domy i bliskich. Nagroda Eventex Award potwierdza, że przemyślane inicjatywy HR mogą w potężny sposób wzmacniać zaangażowanie i lojalność', skomentowała Hanna Sauchuk, Event Manager w SOFTSWISS i kierowniczka projektu Kids Camp.

 

  

 

Kids Camp odzwierciedla szersze podejście SOFTSWISS - firmy, która stawia na relacje, dobre samopoczucie i codzienne doświadczenia budujące kulturę pracy. Przez cały rok SOFTSWISS wspiera swój globalny zespół poprzez inicjatywy takie jak Movember i Pink October, programy zdrowia psychicznego, rozwój zawodowy oraz wydarzenia i festyny firmowe, które łączą ludzi ponad granicami. Wszystko to stanowi element trwałego zaangażowania w tworzenie miejsca pracy, w którym ludzie czują się wzmocnieni, połączeni i otoczeni troską - zarówno w pracy, jak i poza nią.

 

 

Eventex Awards to jedno z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń w branży eventowej. W 2025 roku odbyła się już 15. edycja konkursu. Zwycięzców wyłoniono spośród 1239 zgłoszeń z 59 krajów i sześciu kontynentów.

 

 

Kilka słów o SOFTSWISS

 

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2024 roku świętowała swoje 15-lecie. W 2013 roku firma jako pierwsza w branży iGaming zintegrowała kryptowaluty. Główne centra rozwoju marki znajdują się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, także zdalnych, przekracza 2000 osób.

 

Materiał partnera.

 

powrót



  • O nas |
  • Reklama |
  • Współpraca |
  • Regulamin |
  • Polityka prywatności |
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Informatycy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.