Logo Informatycy.pl

  • poznaj pracodawcę
  • zaloguj się
  • załóż konto

Polecane artykuły

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18% planuje redukcje

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku – wynika...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa...

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane...

 

SOFTSWISS niesie pomoc osobom dotkniętym powodzią na południu Polski

 

 

We wrześniu Europa Środkowa i Wschodnia została dotknięta powodzią na dużą skalę spowodowaną przez burzę 'Boris'. W wyniku intensywnych opadów tysiące domów zostało zalanych, a wiele miast w Polsce, Austrii, Czechach i Rumunii doznało poważnych szkód. W Polsce najbardziej ucierpiały regiony południowe, gdzie dziesiątki miejscowości znalazły się w trudnej sytuacji. Konieczna była ewakuacja i udzielenie pilnej pomocy mieszkającej tam ludności.

 

Pracownicy warszawskiego i poznańskiego oddziału międzynarodowej firmy technologicznej SOFTSWISS aktywnie zareagowali na wiadomość o katastrofie i zjednoczyli się, aby pomóc poszkodowanym na południu Polski. W ciągu dwóch dni udało im się zebrać i spakować paczki z żywnością, artykułami higienicznymi oraz innymi niezbędnymi przedmiotami (zapałkami, świecami, bateriami itp.) o łącznej wadze ponad 200 kg. Wszystko to zostało przekazane organizacji charytatywnej Caritas Polska, która koordynuje udzielanie pomocy poszkodowanym.

 

 

Nasza firm wsparła inicjatywę pracowników z polskich biur i wniosła istotny wkład w organizację zbiórki pomocy, zakupując pudełka oraz zapewniając ich dalsze pakowanie i wysyłkę.

 

Dodatkowo, aby udzielić natychmiastowej pomocy, SOFTSWISS przekazał 64 000 złotych na rzecz fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

 

SOFTSWISS już pomagał osobom dotkniętym powodziam w tym rokui w Brazylii w ramach kampanii

Help Brazil. Firma nie tylko udzieliła wsparcia finansowego, ale również zainicjowała kampanię informacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi społeczności iGaming oraz mediów na ten problem. Takie inicjatywy pokazują chęć i gotowość naszej firmy do wspierania osób dotkniętych katastrofami naturalnymi na całym świecie.

 

Trwająca kampania zbierania pomocy w Polsce jest częścią globalnej strategii SOFTSWISS w zakresie odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju (ESG). Firma przywiązuje również dużą wagę do długoterminowych projektów społecznych i środowiskowych. Wśród najważniejszych inicjatyw są udział

w Światowym Dniu Środowiska, Pink October, Movember oraz projektach mających na celu ochronę środowiska.

 

'Wierzymy, że udział w takich projektach to nie tylko możliwość udzielenia realnej pomocy poszkodowanym,

ale także nasz obowiązek jako międzynarodowej firmy, której biura znajdują się również w Polsce. Chcemy wspierać inicjatywy, które przynoszą pozytywne zmiany i pomagają społecznościom lokalnym w radzeniu sobie

z najtrudniejszymi wyzwaniami' - podkreślił Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.

 

Ta inicjatywa podkreśla zaangażowanie SOFTSWISS w długoterminowe wsparcie regionów dotkniętych katastrofami naturalnymi, a także aktywną rolę firmy w rozwiązywaniu globalnych problemów społecznych

i środowiskowych.

 

O SOFTSWISS

 

SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, która w 2024 roku obchodzi swoje 15-lecie.

Jej główne centra rozwojowe znajdują się w Warszawie i Poznaniu (Polska) oraz na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym tych pracujących zdalnie, przekracza 2000, z czego ponad 600 pracuje w Polsce. SOFTSWISS jest pionierem w tworzeniu rozwiązań związanych z kryptowalutami w dziedzinie rozrywki online. W 2024 roku firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® w Polsce.

 

Materiał partnera.

 

powrót



  • O nas |
  • Reklama |
  • Współpraca |
  • Regulamin |
  • Polityka prywatności |
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Informatycy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.