Logo Informatycy.pl

  • poznaj pracodawcę
  • zaloguj się
  • załóż konto

Polecane artykuły

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18% planuje redukcje

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku – wynika...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa...

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane...

SOFTSWISS wspiera innowacje w obszarze AI podczas hackathonu Tech of Tomorrow

 

 

Międzynarodowa marka technologiczna SOFTSWISS wsparła hackathon Hack of Tomorrow, który odbył się w ramach konferencji Tech of Tomorrow w Poznaniu. Wydarzenie miało miejsce w dniach 22-23 marca 2025 roku i zgromadziło obiecujących młodych specjalistów, których zadaniem było sprawdzenie, jak sztuczna inteligencja może odpowiadać na realne wyzwania biznesowe.

 

Tech of Tomorrow to konferencja technologiczna, która łączy liderów branży, innowatorów oraz pasjonatów nowych technologii, by wspólnie dyskutować o najnowszych osiągnięciach w dziedzinie blockchainu, sztucznej inteligencji oraz Internetu Rzeczy (IoT). Wydarzenie jest organizowane przez Stowarzyszenie Blockchain Polska we współpracy z Zondacrypto i Smart City Lab miasta Poznań. Hackathon Hack of Tomorrow, będący jednym z kluczowych punktów programu, postawił przed uczestnikami wyzwanie przygotowania rozwiązań opartych na AI w zaledwie 24 godziny. Zwycięzcy mieli szansę zdobyć nagrody 

z puli wynoszącej 14 000 dolarów.

 

 

SOFTSWISS z dumą objął rolę partnera hackathonu i aktywnie zaangażował się w przebieg wydarzenia. Markę reprezentował Stanislau Biarkovich, Head of Architecture, który wystąpił w podwójnej roli - członka jury oraz prelegenta. SOFTSWISS zapewnił zwycięzcom voucher na zespołową kolację w poznańskiej restauracji wyróżnionej w przewodniku Michelin. Dodatkowo, wszyscy uczestnicy wydarzenia otrzymali od marki pakiety powitalne.

 

 

Valentina Bagniya, CMO w SOFTSWISS, odniosła się do udziału marki w hackathonie: 'Wsparcie takich inicjatyw jest dla nas niezwykle ważne, ponieważ jako marki technologiczna dostrzegamy ogromny potencjał w integracji sztucznej inteligencji we wszystkich obszarach naszej działalności - od rozwoju produktów, przez zarządzanie zadaniami, aż po komunikację. Wierzymy, że przyszłość należy do współpracy ludzi z AI. Jednocześnie wiemy, że dla dużych firm nie jest to prosty proces. Istnieje wiele niuansów, w tym kwestie związane z bezpieczeństwem, których nie możemy ignorować. To właśnie jeden z kluczowych tematów poruszonych w prelekcji Stanislava - chcieliśmy pokazać młodym talentom, z jakimi realnymi wyzwaniami mierzymy się na co dzień'.

 

 

Podczas swojego wystąpienia Stanislav Berkovich zaprezentował prelekcję pt. 'Analiza mapy agentów AI: lekcje big tech dla Twojego następnego projektu'. Posługując się przykładami z codziennej pracy 

w SOFTSWISS pokazał, w jaki sposób duże modele językowe (LLM) już dziś przekształcają sposób działania różnych zespołów - od programistów i testerów, po specjalistów ds. wsparcia i analityków. W swojej prezentacji omówił, jak narzędzia AI usprawniają rutynowe zadania, takie jak: tworzenie dokumentacji, testowanie, komunikacja z klientami czy obsługa e-maili, co przekłada się na wyższą produktywność 

i mniejsze ryzyko błędów ludzkich. Zwrócił uwagę, że prawdziwa siła AI przejawia się tam, gdzie człowiek 

i technologia współdziałają, a sztuczna inteligencja nie zastępuje ludzi, lecz wspiera i rozwija ich możliwości.

 

Udział SOFTSWISS w wydarzeniu pokazuje, jak dużą wagę marka przywiązuje do rozwoju sztucznej inteligencji i jej praktycznego zastosowania w biznesie. Rozwiązania oparte na AI są już integralną częścią wielu procesów wewnętrznych, a zespół nieustannie poszukuje nowych możliwości wykorzystania tej technologii w celu zwiększenia efektywności i wspierania innowacyjności.

 

Materiał partnera.

 

powrót



  • O nas |
  • Reklama |
  • Współpraca |
  • Regulamin |
  • Polityka prywatności |
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Informatycy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.