Logo Informatycy.pl

  • poznaj pracodawcę
  • zaloguj się
  • załóż konto

Polecane artykuły

Polacy chcą wiedzieć, ile zarabiają inni. 7 na 10 oczekuje jawności płac

Aż 71% Polaków popiera ujawnienie wynagrodzeń, a 9 na 10 oczekuje podania widełek płacowych już na...

Przyjazna atmosfera to podstawa – tak deklaruje 4 na 10 pracowników

Co dziesiąty Polak nie lubi swojej pracy, a co trzeci chce ją zmienić w ciągu najbliższego roku. Nie...

SOFTSWISS zwiększa zaangażowanie pracowników poprzez inicjatywy sportowe

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna z centrami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, systematycznie...

IT: co czwarta firma rozważa redukcje etatów

Od października do grudnia 38% firm IT w Polsce planuje rekrutacje nowych pracowników, 27% rozważa...

SOFTSWISS Young Fest: integracja międzynarodowego zespołu z 30 krajów, w tym polskich centrów technologicznych

 

 

SOFTSWISS zintegrował swój międzynarodowy zespół - obejmujący ponad 2000 pracowników

z 30 krajów, w tym specjalistów z centrów rozwoju partnera w Warszawie i Poznaniu - podczas wyjątkowego wydarzenia Young Fest. Czterodniowy festiwal nad Morzem Śródziemnym był symbolicznym zwieńczeniem obchodów 15-lecia działalności firmy.

 

Z małego trzyosobowego startupu do pozycji lidera technologicznego w branży iGaming - historia SOFTSWISS to przykład konsekwentnego rozwoju. Zespół współtworzy ponad 1200 projektów dla marek 

z całego świata, a działalność obejmuje biura na Malcie, w Gruzji i rozproszone lokalizacje na wszystkich kontynentach. W tym ekosystemie ważną rolę odgrywają również polskie huby technologiczne - kluczowe dla rozwoju i innowacyjności produktów.

 

 

Young Fest był celebracją globalnej energii SOFTSWISS - wyjątkową okazją do osobistego spotkania osób, które na co dzień współpracują w wirtualnym środowisku. Bezpośredni kontakt, wymiana doświadczeń 

i niepowtarzalna atmosfera wydarzenia umocniły poczucie przynależności, integrując międzynarodową społeczność i wzmacniając więzi, które wykraczają poza granice geograficzne.

 

Festiwal połączył integrację, inspirację i rozrywkę. Na uczestników czekały m.in. sesje edukacyjne, aktywności zespołowe i występy artystyczne, w tym niecodzienne - jak set DJ-ski wykonany przez Ivana Montika, założyciela SOFTSWISS.

 

'To ogromna satysfakcja móc zebrać wszystkich pracowników w jednym miejscu i nawiązać bezpośredni kontakt. Te kilka dni było pełne wartościowych rozmów, inspirujących spotkań i prawdziwego festiwalowego ducha.

Po 15 latach wciąż pielęgnujemy to, co najważniejsze - innowacyjność, odwagę i autentyczne wyrażanie siebie. Young Fest idealnie oddaje ten sposób myślenia i naszą tożsamość'. - podkreślił Ivan Montik.

 

 

Pod kierunkiem Ivana Montika, SOFTSWISS skutecznie wykorzystuje sprzyjające warunki prowadzenia działalności w Polsce, angażując lokalne centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu do tworzenia oraz udoskonalania rozwiązań technologicznych. To przemyślane podejście wspiera długofalową strategię rozwoju - opartą na innowacyjności i orientacji na potrzeby globalnych partnerów.

 

'Obecność naszych partnerów technologicznych w Warszawie i Poznaniu doskonale wpisuje się w kierunek ekspansji. Polskie prawo i otoczenie biznesowe sprzyjają rozwojowi dużych projektów IT, a lokalne warunki życia

i pracy przekładają się na wysoki komfort i efektywność zespołów pracujących nad naszymi produktami'. - zaznacza Ivan Montik.

 

W realiach pracy zdalnej, gdzie zespoły funkcjonują w wielu krajach i strefach czasowych, SOFTSWISS przykłada ogromną wagę do budowania spójnej kultury organizacyjnej. Czterodniowe spotkanie nad Morzem Śródziemnym, które zgromadziło członków zespołu z różnych zakątków świata, w tym 

z technologicznych hubów w Polsce, było nie tylko imponującym przedsięwzięciem logistycznym, ale przede wszystkim świadomą inwestycją w relacje międzyludzkie. Organizatorzy podkreślają, że żadna forma komunikacji nie zastąpi bezpośredniej rozmowy i wspólnego celebrowania. To właśnie spotkania twarzą 

w twarz wzmacniają ducha zespołu, budują zaufanie i pogłębiają więzi, które na co dzień utrzymywane są głównie online.

 

SOFTSWISS nie są obce tego typu wydarzenia na dużą skalę. Jedna z jej poprzednich inicjatyw wewnętrznych, Values Fest, została uznana za Best Corporate Event w konkursie Global Eventex Awards 2024.

O marce SOFTSWISS

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, specjalizująca się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań dla branży iGaming. Od momentu powstania w 2009 roku, konsekwentnie rozwija swoje portfolio produktowe oraz globalną obecność na rynku. W 2024 roku marka świętowała 15-lecie działalności. Główne centra rozwojowe zlokalizowane są w Warszawie i Poznaniu, a zespół - obejmujący również specjalistów pracujących zdalnie - liczy dziś ponad 2000 osób.

 

Materiał partnera.

 

powrót



  • O nas |
  • Reklama |
  • Współpraca |
  • Regulamin |
  • Polityka prywatności |
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Informatycy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.