Logo Informatycy.pl

  • poznaj pracodawcę
  • zaloguj się
  • załóż konto

Polecane artykuły

Prognozy rekrutacyjne: 28% firm będzie rekrutować, 18% planuje redukcje

Co czwarty pracodawca w Polsce planuje zatrudniać nowych pracowników w IV kwartale 2025 roku – wynika...

Brakuje prawie 5 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa

W 2025 roku cyberprzestępczość może kosztować światową gospodarkę nawet 10,5 bln dolarów, co czyni...

4 na 10 pracowników chce zmienić pracę

Kobiety częściej niż mężczyźni myślą o zmianie pracy. Zmianę pracodawcy planuje też blisko połowa...

SOFTSWISS zaprasza na IT Picnic w Warszawie: rozmowy o technologii pod gołym niebem, strefa LinkedIn i networking

Pod koniec sierpnia w Warszawie będzie mieć miejsce wyjątkowe spotkanie na świeżym powietrzu, dedykowane...

System Hybris. Unikalne rozwiązanie e-commerce dla największych firm

 

 

Z systemu Hybris korzystają najwięksi: Coca-Cola, Nespresso, Nikon, a w Polsce Orange, Auchan, Tui, Komfort. O korzyściach płynących z użytkowania omnichannelowego systemu e-commerce, opowiada ekspert firmy SI-eCommerce Adam Kołodziej.

 

By zyskać przewagę nad konkurencją przedsiębiorstwa handlowe i usługowe muszą wyróżniać się już nie tylko ceną czy jakością produktów. Kluczowe jest oferowanie klientom wygodnej i łatwej formy zakupu. Firmy prześcigają się więc w uruchamianiu kolejnych kanałów sprzedaży: sklepów stacjonarnych, internetowych, mobilnych, call center, tworzeniu innowacyjnych punktów obsługi klienta, pakietów usług, katalogów. - Komunikacja z klientem i rozpoznawanie jego potrzeb to obecnie klucz do sukcesu. Jednak im więcej kanałów, tym staje się to kosztowniejsze. System Hybris to jednolita platforma, która pozwala zintegrować i tym samym usprawnić wszystkie te procesy - mówi Adam Kołodziej, dyrektor ds. technicznych w spółce SI-eCommerce, należącej do Grupy Impel, która jako pierwsza w Polsce została autoryzowanym sprzedawcą platformy Hybris.

 

Korzyści dla sprzedawcy i klienta

 

Omnichannelowe oprogramowanie Hybris pozwala na integracje wszystkich działań sprzedażowych, zarówno detalicznych, jak i biznesowych. - Sprawnie przetwarza zamówienia, gwarantuje terminowe dostawy, wspiera generowanie ruchu na stronie internetowej, ułatwia tworzenie treści, i wpływa na pozytywny wizerunek firmy. Przyciąga klientów i sprawia, że pozostają lojalni wobec marki - mówi ekspert SI-eCommerce. Hybris może obsługiwać jednocześnie kilka marek przedsiębiorcy. Jest w stanie sterować wieloma wersjami językowymi sklepu internetowego i w każdym kraju oferować inny cennik, zachowując przy tym pełną funkcjonalność.

 

Wszystko to pozwala przedsiębiorcy zaoszczędzić czas i pieniądze. Ale korzystanie z Hybris to korzyści także dla klientów. - System odgaduje potrzeby, wspiera w wyborze produktu i prowadzi przez proces zakupu - mówi Adam Kołodziej i podaje przykład: - Klient znajduje informację o produkcie w mediach społecznościowych, jednym kliknięciem jest przekierowywany do strony internetowej, na której zdobywa pełną wiedzę na temat artykułu (lub usługi) i może dokonać zakupu w wybrany przez siebie sposób.

 

Unikalność systemu Hybris

 

Przy tak ogromnych możliwościach, Hybris pozostaje prosty w obsłudze i niezwykle wydajny. - Miliony klientów na całym świecie mogą równolegle korzystać z platformy, komunikować się, wprowadzać dane, dokonywać zakupu, modyfikować umowy, personalizować pakiety usług. Inny system nie potrafiłby tego obsłużyć w czasie rzeczywistym. Działałby bardzo wolno lub w ogóle nie podołał tak wielu zadaniom jednocześnie - zauważa ekspert. - Jest napisany w bardzo popularnym języku programowania, co pozwala na jego sprawną modyfikację, zależną od potrzeb sprzedawcy. Działa na wszystkich urządzeniach, nie wymaga w tym zakresie dodatkowej pracy. Czas wdrożenia zależy od poziomu skomplikowania organizacji firmy, zdarza się, że zajmuje wiele miesięcy. Jednak ogromne korzyści pieniężne i późniejsza oszczędność czasu są tego warte.

 

Jak wybrać partnera wdrożeniowego?

 

Decydując się na wdrożenie systemu Hybris, firmy stają przed wyborem partnera, który zaimplementuje rozwiązanie w ich organizacji. Sam system to sprawdzony produkt o uznanej renomie ma całym świecie, ale to właśnie wybór odpowiedniego partnera może mieć znaczenie dla całości przedsięwzięcia. - Skuteczne wdrożenie to nie tylko dostarczenie klientowi samego rozwiązania IT. To także pakiet komplementarnych usług takich jak doradztwo, wsparcie aplikacyjne, szkolenie załogi, późniejsze administrowanie systemem i jego serwis - wymienia Adam Kołodziej. - Dlatego wybierając firmę, która się tego podejmie, należy zwrócić uwagę na jej doświadczenie na rynku polskim i zagranicznym, stabilność finansową i otwartość, czyli indywidualne podejście do klienta. Dynamicznie rozwijający się rynek eCommerce wymaga ciągłego pogłębiania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności. Partner, który to zapewni, gwarantuje zakończenie całego przedsięwzięcia sukcesem - podkreśla ekspert spółki SI-eCommerce.

 

powrót



  • O nas |
  • Reklama |
  • Współpraca |
  • Regulamin |
  • Polityka prywatności |
  • Kontakt

© 2015 - 2025 Informatycy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.