Technical Application Manager
Data publikacji: 07.08.2025
Oferta wygasa: 05.11.2025
Nie czekaj!
Powiadomiania o podobnych ofertach pracy:
Technical Application Manager
lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
numer referencyjny: 1194784/praktykipl
Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Technical Application Manager
Lokalizacja: Warszawa, Rondo ONZ
Branża: finansowa / leasingowa
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Współpraca: długoterminowa (pierwszy kontrakt na 12 miesięcy)
Stawka: 110-135 PLN/h netto + VAT
Start date: listopad 2025
Godziny pracy: start pracy 7-10, koniec pracy 15-18
Praca zdalna: praca w modelu hybrydowym 3 dni z biura w Warszawie przy Rondzie ONZ
Zespół: składa się z 8 osób, w tym kilku Technical Application Managerów
Czym będziesz się zajmował:
1. Zarządzanie strategią aplikacji:
Wsparcie Business Application Managerów (FAO) w formułowaniu i komunikowaniu strategii technicznej aplikacji, zgodnej z założeniami Enterprise Architect (EA)
Pełnienie roli łącznika technicznego w celu ułatwienia współpracy międzyfunkcjonalnej jednostek biznesowych i IT
Ciągłe badanie obecnych i pojawiających się technologii i proponowanie zmian w razie potrzeby
Identyfikację możliwości automatyzacji (analiza OpEx i działania następcze)
Koordynacja i nadzór nad testami penetracyjnymi i wydajnościowymi naszych produktów i systemów
Współpraca z rolami IT centralnie/lokalnie (np. Solution Architect i Enterprise Architect)
2. Zarządzanie dokumentacją techniczną aplikacji:
Proaktywna aktualizacja centralnego repozytorium systemu (np. LeanIX)
Weryfikacja Release Notes / CAB Instructions
Posiadanie i zarządzanie Service Card (jako warunek konieczny do przekazania czegoś do
Aplication Management Services
Posiadanie i zarządzanie innymi dokumentami związanymi z zarządzaną aplikacją
3. Techniczne zarządzanie aplikacją zgodnie ze wszystkimi wewnętrznymi regulacjami/procesami
Wdrażanie nowych wersji na środowiskach testowych
Analizowanie istniejących aplikacji i systemów w celu określenia potrzebnych modyfikacji i/lub ulepszeń
Prowadzenie ciągłego doskonalenia aplikacji
Odpowiedzialność za optymalizacje techniczne w razie potrzeby, analiza konieczności
Doradztwo i wsparcie szkoleń dla drugiej linii wsparcia (AMS)
Zapewnienie jakości dostarczania wersji (np. świadomość problemów z jakością oprogramowania lub opóźnień w dostawach itp.)
Zapewnienie realizacji procesu Access and Identity Management (recertyfikacja, koncepcja ról systemowych, repozytorium ról systemowych, dokument Authorization Concept, repozytorium uprawnień systemowych, zarządzanie użytkownikami środowisk testowych) - zapewnienie jakości i dokładności.
4. Zarządzanie wnioskami o zmianę
Aktywna rola w procesie zarządzania zmianą (np. CAB), pełnienie roli Koordynatora Zmiany, wprowadzanie zmian w zgodzie z AMS
Ocena tematów biznesowych i rewizja procedur operacyjnych w celu zidentyfikowania potencjalnych ulepszeń przydzielonych aplikacji w celu spełnienia zmieniających się wymagań biznesowych przy wykorzystaniu wiedzy technicznej
Wdrażanie nowych funkcji poprzez wybór właściwych metod implementacji i zapewnienie, że wymagania i standardy architektoniczne są uwzględnione
Współpraca z rolami IT centralnie/lokalnie (np. Solution Architect i Enterprise Architect)
5. Wsparcie projektu jako TAM
6. Zarządzanie budżetem
7. Zarządzanie interesariuszami / potrzeby współpracy
Lokalne wsparcie biznesowe (np. Zespół Testowy, BDD, FAO, Architekci Biznesowi)
Lokalne wsparcie i współpraca IT (IT4IT)
Centralne i lokalne role IT (np. Solution Architects/ Enterprise Architects/ TAMs, Etc.)
IT Leadership Team
Co otrzymasz:
Możliwość długofalowej współpracy dla zagranicznego klienta z branży finansowej
Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych przewodnich klientów Hays
Czego oczekujemy:
Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu systemami w roli technicznego opiekuna aplikacji (Technical Application Manager / System Administrator)
Doświadczenie z systemami Linux/Unix – wymagana wiedza (praca w terminalu, obsługa podstawowych poleceń systemu, obsługa edytora ‘vi’ lub podobnego, skrypty bash…)
Znajomość RedHat Jboss EAP / WildFly
Znajomość Tomcat – na poziomie podstawowym
Znajomość języka SQL i baz danych Oracle – minimum na poziomie podstawowym
Podstawowa znajomość Windows Server
Znajomość IIS (Internet Information Services)
Zagadnienia sieciowe – podstawowa znajomość
Znajomość narzędzi GitHub, Concourse, Postman, Splunk, Jira, Confluence
Mile widziana znajomość technologii chmurowych (np. AWS)
Znajomość metodologii ITIL
Samodzielność i doskonałe umiejętności komunikacyjne
Otwarta postawa, orientacja na rozwiązania i odpowiedzialność end-to-end, zorientowanie na biznes
Wymagane zaświadczenie o niekaralności (na późniejszym etapie procesu rekrutacyjnego)
Bardzo mile widziane doświadczenie w pracy w sektorze bankowym / finansowym
Znajomość j. angielskiego na poziomie B2+ (regularna współpraca z centralą w Niemczech)
Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
1. Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
2. Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
3. Rozmowa techniczna z Klientem – 1-2 spotkania online (czasami drugie spotkanie odbywa się w biurze Klienta)
4. Oferta
5. Witamy w projekcie!
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
hays.pl
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 361